Het is alweer een hele tijd geleden dat ik gechat heb via Hyves. Maar afgelopen woensdag toch maar weer eens gechat en wel met collega Kitty tijdens ons wekelijks "bloguurtje". We zaten twee meter van elkaar af en dat was natuurlijk reuze gezellig!
Dus ik ben geen actieve chatter, maar wat niet is kan nog komen!
Als je nu 's avonds op gmail online bent wordt het een drukte van jewelste.
BeantwoordenVerwijderenWel leuk hoor chatten voor de lol, maar ook handig voor werk en de leners om vragen te stellen
Vind jij dat ook??
Ik weet niet of het wel zo handig is om te chatten met leners,voor heel wat vragen heb je toch wel wat meer tijd nodig.
BeantwoordenVerwijderenDaarom moet je denk ik ook iemand inroosteren een chat dienst voor het beantwoorden van allerlei vragen.
BeantwoordenVerwijderenIk denk ook dat een "spreekuur" om te chatten het beste werkt!
BeantwoordenVerwijderenIk ga mijn blikveld ook maar eens even verruimen en ga je dus volgen :).
BeantwoordenVerwijderenJe bent over de helft van de cursus. Lukt het allemaal nog een beetje?
Nou, beetje late reactie van mij. Geen idee waarom ik je berichten heb gemist. Excuses hiervoor.
BeantwoordenVerwijderenIn ieder geval denk ik dat chatten voor een bibliotheek een extra manier kan zijn om met klanten in contact te komen.
Als een klant iets vraagt kun je via chat eventueel ook doorvragen. Via mail kan dat ook, maar daar zit altijd een vertraging in. Daarnaast kan een klant het antwoord opslaan, zodat hij het later nog eens kan nalezen.
Ik ben het met je eens: telefoneren gaat sneller, maar er kunnen allerlei redenen zijn waarom een klant via chat contact zoekt.